20110228

Hi gals! now my little giveaway is officially over and I have a question ...



Sooo have you had a nice weekend and happy monday Im struggling with my homework and  now Im sorry that I havent had time to make this earlier today soo since you are 7 of I thought that ... do you all want a little RAK or would you like to give it a go at the whole thing to just one of you what ya say?  answer counted tonight and then Ill decide OK? I pay pp for you all in that case.  ok so say what you think about this and have a nice day gals!

Hej damer! hoppas ni har haft en bra helg o kul måndag:) jag har en fråga vill ni ha en varsin liten RAK eller vill ni att jag lottar ut ett stort pris mellan er eftersom ni är "bara" sju ! svara ikväll så kollar jag vad det blir ok?! ha en trevlig dag!

1 comment:

  1. Hej! Eftersom det är rätt nyligt som jag fått lite ordning på min blog och nu kan se nya inlägg hos de bloggar jag följer, hade jag helt missat att du frågat en fråga till oss som ville vara med i din utlottning! Vet inte om du redan ordnat med denna utlottning eller inte, men för min del spelar det ingen roll om alla får en RAK eller om det blir en stor utlottning. Ha det så bra!
    //Sofi

    ReplyDelete