20120227

inspiration från scrapgalens cc förra veckan

hejsan det är jämnt fördelade inlägg på denna blogg just nu ! ca en månad emellan eller så..ajabaja om ska ha en trogen och stor läse krets ;)
 iaf så blev det lite pyssel förra veckan för scrapgalen affären hade en CC så jag slängde ihop mina alster i i sista minuten, rent bokstavligt som alltid när det gäller tidsgränser först tänker man och sedan gör man..
ok nu ska jag ut i solen o göra läxor sedan ha de bra så syns vi kanske om en månad eller så :)

Den här var till en utmaning där man skulle hämta inspiration från två olika LO´s en med färgen och den andra utformningen och jag kladdade på med färger på pinkpaislee pappret som jag älskar. plus lite dekorationer.
This was made for a challenge where u hade to LO´s to choose from on the colours and the other the layout so some watercolurs and acrylics and some decorations, how cute they looked ...


Den här var till kort utmaningen så det ett prinssesigt kort, jag vart lite inspirerad av prinsses- födseln.
- This card was made for the card challenge inspiration from the birth of the swedish crown princess. 


Hi I´m blogging on a regular basis here u know...once a month or so right now it seeems ;) these making are made for last week CC at the scrapgalens webbstore it was fun to get som challenges and make something fun tohervise I´m tring to study and keep my sanity ....ok see u ( in a month or so)

No comments:

Post a Comment