20111205

December is flying by...

Hejsan
har haft fullt upp med julkorts tillverkning här men men inga batterier  i kameran( DÅLIG bloggare..) näja använd fantasin och tänk juliga papper, magnolia stämplar, satinband, rött glitter papper med fina stansade kanter , ja jag har änligen skaffat mig sådana två stycken t.o.m. en är martha stewarts doily den är ju så söööt ja jag vet bättre sent än aldrig ok?
men den är liite irriterande då jag brukar hålla upp den i luften av ngn anledning och stansa och allt smått skräp hamnar i knät på mig, den andra är bättre den har iaf en behållare under. MEN iaf so köpte folk en massa julkort o de var ju kul att de gillade dom.OM du är intresserad av att köpa kort eller liknande så ta kontakt med mig om det!
annar så börjar illamåendet  bli bättre tjohoo !
och jag vann ett litet jul paket från forma hantverk som jag har pysslat ihop några julkort med och lite annat se foton nere, inte mycket annars just nu ska fixa batterier till kameran, och förlåt för bilderna är lite mörka !

Hi
have been busy making christmas cards but no batteries in camera ( BAD blogger...)
 anyways imagine  magnolia stamps, pretty ribbons, deepr red glitter papper punched with a adorable ledger punch, yes I finally invested in two punches really late adapter in this case one was the martha stewart doily , lateI know, but its irritating with that one is that all the papper that is punched out just falls down on my knee becouse I tend to hold the punch in the air,  the other one was much better witht a little box where all the crap is gatthered...
ANYWAYS so people liked them and bought a bunch of them have to make some more now, If ou are interessted in buying so feel free to contact me for info!
 I am so glad the "morning" sikness feeling is going away anyways!
 SO I post some things I made for forma hantverk that I won a christmas stamp and scrap package it was super fun to work with new stuff, as always
.




Enkla lager på lager kort med målade kanter med färg från min kära vintage photo refill flaska.
some easy peasy cards just layerings and some painting with my dear old vintage photo refill bottle
and of course handdrawn swirls ...

No comments:

Post a Comment