20111215

Random and a LO

Hej jag älskar att min pysselmojo är tillbaks och har gjort kort med mina nya gamla kollektioner magnolia  några LOs och tom smycken av tim Hs baubbles ska vissa foton när de är klara! Shopping runda på pysselsaker o olika smått och gott, så nu är lådan fylld med nya prima blommor ahh.. Jobbar med en tidnings för en högskole kurs som jag har skrivit upp mig två ggr på förut så  nu jädrans ska den bli klar o sen fortsättningskurserna på den hmm...Min ansökan till spellbinders DT.. gick inte så bra hmm.. nåja man måste ju försöka iaf  nere är ett foto på LOn som jag skickade, var super nöjd med den mists målning blomcluster små bitar av ditt o datt.
Annars vädret i STHLM regningt o grått ok de e ju en sthlms vinter as usual jag vet men iaf FÖRRA året dååå.... OSV och ljuset gjorde att jag kunde överleva nu känns som om jag måste åka till IKEA för att få en dos starkt ljus eller ngt..
Och pojkarna slåss som..bröder...och jag känner verkligen måste ta tag i graviditets träningen ASP nu..men inte som Olga på mamas blogg henne blir jag nästan lite rädd för..tänk dig 6 veckor efter födseln av hennes senaste och hon körde hardcore träning, tre månader senare topp trim.. hmm not for me please.. bara jag blir av med det värsta just så e det ok märker det på humöret oxå faktiskt...
nåja sånt om mig  snart kommer några foton på mina senaste alster och jag hade mitt julkort på scrapscenes blogg some christmas crad of the day det var kul!

Hi I love that my scrapping mojo is back and I enjoy making hings again like cards with my new magnolia stamps ok the really old collections but super cute , made some jewelry with tim Hs baubbels, and made some LOs even. I went ona shopping spre on internet boutiqes all my prima flowers was out and now they´r not ;) and I´m making a project that is going to like  a magazine for a school project, a graphic design course that I have signed up for twice before- yikes! so I better finish it this time have to show some stamina!- Oh and my spellbinders application for DT was ... NOT accepted surprise huh? well well if you dont try out then you wont succed soo look out pink paislee I´m sending in application today!
And here´s the LO that I sent in for the spellbinders
Im super happy with this one sprayed some glimmer mist -remember shopping?-  and then some glimmer glace leafs and wines then borders with those new punches ... and gold doily from my mum, old and  new flowers some old prima papper and Í cant remeber the background papper hrmm.. well the stamped butterflie is pink paislee on the brown craft tag with a bit of prima trim and some other  bits and pieces 
ok another super happy; to have my card over at scrapscenes blogg as christmas card of the day!  these are things to fell happy about when the weather is grey , but they promised some snow for the weekend .. and then rain.. the boys fight like ... brothers... and I´m starting to really kick in my pregnancy training and streching I have to start ASP... well some randoms
shall take photos of my new sweet magnolia stamped cards tonight when the househols is still Thank you for visting today have a creative one!

No comments:

Post a Comment